۱۳۹۲ تیر ۲۴, دوشنبه

برای تو : سلام شهریوری ِ درختان ِ تاک


به تمام کلمات سلامی دوباره خواهم کرد

به سلام

به نور

به ماه

به دوست داشتن

به تو

زنده ام به تلفظ مدام نام تو

نفس می کشم از عطر بابونه های آن نمی دانم کجایی که با دست های تو در اتاقم رخنه می کنند

من پر از هوای تازه ی برگشتنم

پر از تسلط  بی کرانه ی لب خند

من از آغاز نامه های عاشقانه ، به سوی تو پر می کشم

دست بگذار و تمام نقطه ها را بردار

من به بی انتها ترین شعر دنیا نشسته ام تا به انتهای گیسوان تو پرواز کنم

نامه هایم به تو نقطه هم ندارند چه رسد به پایان

منم سلام شهریوری درختان تاک

فرزند خلف تمام پدرانم

تمام عاشقان بی چون و چرای دنیا

با میراث گران بهای شان ، صدایت می کنم

با تمنای به ارث رسیده ام برای سلام برای دیدن لب خند تو

سلام : )

 

۲ نظر:


  1. من از سلامــو لب خند
    از پنجره وُ صبح
    از آغازِ اولین برف روی شانه های درخت
    از عبورِ اولین باد بر شیار برگ
    من از شکوفه ی اولین گیلاس
    به تمامِ "تو" پَر میکشم..

    :)

    پاسخحذف