۱۳۹۱ آذر ۸, چهارشنبه

تصمیم


یادم نیست پشت کدام تصمیم قایم شده بودم که صدایت را شنیدم ؟

انگار ایستاده باشی و کتابی هم در دستت باشد و شاید همان شال آبی ات هم سرت بوده باشد

نمیدانم

حتی یادم نیست کدام " درد " حاضر شده بود لحظه ای چشم بگذارد

انگار می کردم همه چشم گذاشته اند و حالا ترسیده باشم انگار پشت تصمیمی قایم شده ام مبادا پیدایم کنند

تصمیم به بیدار شدن نبود این را می دانم

شاید به برهم زدن بازی بود

شاید هم به فریاد ، بلکه این ترس امانم را نبرد لااقل ، باختن " به درک "

صدایم کردی یا من صدایت را شنیدم؟

هر چه بود

پهنای صورتم خیس شد

خیسه خیس این را دقیق یادم هست

تو می خندیدی

انگار خورشید بعد این همه سال میهمان ستاره ها شده باشد

بال در آوردم

با یک قفس تا افق باز در دستانم !

سراسیمه صورتم را به شالت چسباندم که خودم این بار چشم گذاشته باشم

بی انکه هراسی در دلم باشد

بی انکه لحظه ای بترسم حتی

که نکند شاید  باز هم  روی  دامن " درد ناشناخته ای " سر گذاشته م و سر برنداشته سوک سوک خواهد کرد



۷ نظر:

  1. از پِی ِصدایی که بوو کردم رفتم
    و
    صدایی ناشناخته در من به بار نشست
    و
    به دنیا آمد..

    پ.ن: سقط؟؟ -میخواستمش/نمیخاستی اش؟

    پاسخحذف
  2. چه شیرین و عجیب و شناورگونه‌ست این لحظه‌های عاشقی...

    پاسخحذف
  3. .. :

    شک در خواستنش ندارم

    انقدر که دوست دارم تا نفس دارم بشمارم و چشم برندارم که بازی ادامه پیدا کند حتی

    پاسخحذف
  4. ع :

    ذوق زده م که خوندی

    ذوق زده م

    عزیزمیییییی

    پاسخحذف